O nich, s nimi - naša súčasť

20.06.2017

Priateľstvo

Pýtam sa samej seba, či tento článok vôbec patrí na moju stránku. A potom som si povedala, prečo nie. 

Ako povedal niekto múdry, priateľ je prvý človek, ktorý prichádza, keď celý svet odišiel... Myslím, že je to veľmi výstižný a pravdivý výrok. Ale k tomu, aby sme spoznali priateľa, nestačí mať otvorené oči. Je treba otvoriť srdce. 

Priateľstvo je a patrí do nášho lifestyle. Dokázali by ste fungovať bez nich? To ja rozhodne nie. Premýšľali ste nad tým, čo je to priateľstvo? Definícia: vzťah ľudí, ktorí si rozumejú a sú na podobných vibračných frekvenciách ... bla bla bla :D

Proste všetci potrebujeme priateľov, možno niekto hovorí, že nie, ale to sa snaží schovať svoju túžbu pred sebou. Človek je tvor prirodzene spoločenský a potrebuje mať okolo seba ľudí, ktorí ho majú radi, rozumejú mu a podporujú ho. Samozrejme rozdeľujeme priateľov, kamarátov a známych. Koľko máte tých skutočných? A aký si ty priateľ? Dokážeš počúvať, poradiť, objať, smiať sa a mať vždy po ruke potrebnú flaštičku vína? 


Dobre, trošku ťažšia úvaha ale prečo nie. Raz povedala, jedna moja kamoška, že som nekonfliktný človek, s každým dokážem komunikovať a fungovať :D čo je fajn, prečo nie, ale má to svoje muchy. Dokážem naletieť, popáliť sa a sklamať. Patrí to ale k životu, aby si sa na tom potkol, postavil sa na nohy a potkol sa zas :D 


Ja musím povedať, že mám okolo seba veľa priateľov, skutočných. Už od detstva som sa obklopovala dobrými ľuďmi. Už od detstva mám partiu ľudí, s ktorou som doteraz. Vídame sa, kalíme spolu (áno, patrí to medzi základ priateľstva - i keď to nie je všetko :D). Jedna z nás sa už vydala, má dieťa, jedná z nás už dospela. Je to zvláštne, ale dospievame, a naše spomienky u nás zostávajú, stále sú. A na nich si zakladáme a žijeme, hlavne žijeme ďalej a spoznávame nových a ďalších priateľov. 

Máte aj vy takýchto?

Flašu prosecca, icekýbel, veľa ľadu, ...

Every man dies

Not every man truly lives ...

Ďalší prípad je moja sestra, s ktorou bývam. Pokrvné nie sme, ale o to je to vzácnejšie. A o tom to je. Pomáhať si navzájom, podporovať, objať sa keď to potrebuješ, smiať sa až tak že plačeš a bolí ťa brucho.

Baví ťa tvoja práca? Ja ju milujem, ale ako v každej práce je niečo. Potrebuješ vypnúť, vypadnúť a nič neriešiť. A práve v práci mam najlepší kolektív, najlepšia skvadra je práve tu. Čuriny, áno píšem práve o vás. Hlášky, smiech, zábava, obedy, kávičky, svadby, rozlúčky, dejchánky. Viac to rozoberať nemôžem, predsa len, toto je medzi nami :D ale hovoríme si, že asi napíšeme knižku alebo natočíme film. Pozriete si ho ? :D Bude stáť zato, keď to ale nepochopíte, nič si z toho nerobte, nechápem ani ja :D

Príde Káča do obchodu: můžu poprosit dvojku bílého? Promiňte, ale tady stě v cukrárně. Aha, tak čtyři rumové špičky.

© 2017 ByMinnie. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky