Vědomí není v mozku ale v srdci

03.05.2017

Čaute! Dnes jsem se rozhodla, že vám něco napíšu o čínské medicíně. Proč? Kromě toho, že je to hodně zajímavé, je to i naučné a člověk se hodně dozví o svém těle a prostě chci. Já jsem se například dozvěděla, že jsem si pomoci piercingu propíchla plíce :D :D haha. No neuděláš nic. Ale k tomu se dostaneme později.  

Mnoho lidí trpí na různé nemoci, bolesti a podobně. Když se konečně rozhodnou jít k doktorovi, tak jim řeknou, že jsou v pohodě, :D klasika. Proto tam já chodím minimálně. :D Což nedávám návod pro vás.

Dělám si kurz, kde v rámci něho mám i čínsku medicínu. Všichni známe Yin a Yang a víme, že je všude kolem nás a v nás. Víte vy, jestli jste více Yin nebo Yang? Nikdy nemůžete být jenom jedno, protože se navzájem této strany doplňují.  
Rozdíl mezi Yin a Yang:

Yang: převážně muž, lidí mají víc začervenalý jazyk, pociťuju většinou teplo - živel je oheň, hodně se potí, jsou neklidní.
Yin: převážně ženy, lidi mají bledší jazyk, pociťuji většinou zimu, jsou pomalí, nervózní, nesmělí.

Tak co, zjistili stě, co jste z větší části vy? No já jsem více Yang, i když hrozně trpím na zimu a jsem často nervózní, :D ale to nevadí. Hlavně že jsem živel a někdy mně je všude až moc. :D

A další věc, věděli stě, že když trpíte na nespavost, máte problémy so srdíčkem? Nebo když máte silný sklon k modřinám, nebo trávicí potíže nebo se vám točí hlava, když se zvedáte ze země, tak to souvisí so slezinou? Problémy nemusí být právě viditelného rázu, že vám doktor předepíše prášky, ale je to z hlediska energií, která v orgánech je, buď je ji hodně, nebo málo. Vždy musí být vyrovnaná.

U mě je známo například, že někdy trpím na deprese, točí se mi hlava, když sedím, mam tři chlupy na hlavě (málo vlasů, jemné vlasy) :D a problémy s hlasivkami (jo jsem někdy až moc ukecaná) a to všechno souvisí s játrama a plícemi. No, i když, problémy s játrama jsou možná zakořeněné i v něčem jiném. :D

Když jsem byla na přednášce o čínské medicíně, tak jsme se dostali i k jazyku. Je její součást a z něho vyčítáte veškeré problémy, které máte s orgánem. Na konci hodiny, nám instruktor řekl, že na něho budeme vyplazovat jazyk a on nám řekne něco k tomu. Hmm jasný jako, cítila jsem se trošku trapně, když pak dalších 20 lidí čumělo na můj jazyk taky. :D Přišla řada na mně abych vyplazila jazyk. Já jsem si uvědomila, že mám piercing a teď jako co? :D Říct mu to, nebo prostě ho vypláznout jen tak? Tak jsem mu to řekla, že ho mám, jestli to není problém. Všichni se začali smát, jak jinak a instruktor jenom s úsměškem dodal: "Tak ukažte slečno, co jste si propíchla. Hmm, jasné plíce. S tím nic neuděláte, můžete si ho zkusit sundat." A odešel. Jsem ráda, že to vím samozřejmě, no piercing zatím pořád zůstal na svém místě.

Mrkněte si taky na jazyk, vypláchněte si ho, a když uvidíte různé rýhy, červené tečky, otisku zubů, povlak bílý (nadbytek Yinu) nebo žlutý (nadbytek Yangu) tak zjistíte, kde je problém. 

© 2017 ByMinnie. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky